Opatrenia 4Life Direct v núdzovom stave

Friday, 20 November 2020

4Life Direct intenzívne mapuje súčasné obmedzenia a používané postupy, pričom maximálne dodržiava, aby táto situácia nijako nezasiahla do služieb našim klientom. 

Vážení klienti,

po prvej vlne epidémie z jari tohto roku sme sa opäť dostali do výnimočnej situácie, ktorú asi nikto z nás nezažil. Tento problém presahuje hranice našej republiky a postihuje všetkých bez výnimiek. A znovu nám to pripomína, že je mnoho dôvodov, prečo je dobré uzatvoriť životné poistenie.

My všetci vo 4Life Direct situáciu intenzívne sledujeme a radi by sme vás uistili, že súčasné opatrenia nemajú žiadny dopad na podmienky vášho životného poistenia. Všetci naši zamestnanci a dodávatelia dodržiavajú požadované postupy a rešpektujú stav karantény. A zároveň robia maximum pre to, aby táto situácia nijako nezasiahla do našich služieb.

Dovoľujeme si vás stručne informovať o prijatých opatreniach k ochrane zdravia vás, našich klientov:

  • Nikam nemusíte chodiť – celú komunikáciu zvládnete v pohodlí domova. Či už telefonicky, emailom alebo prípadne poštou. To platí nielen pre uzatvorenie poistenia, nahlásenie poistnej udalosti, ale aj akékoľvek zmeny v súčasných poistkách.
  • V rámci zrýchlenia celého procesu pri preberaní u kuriera sa pri poistných zmluvách po 1.10. 2020 nevyžaduje podpis Poistenca.
  • Z dôvodu minimalizácie rizika prenosu sme zaviedli rad preventívnych opatrení, ktoré budú realizované až do odvolania:
  • Celkový kontakt s klientmi je bezkontaktný
  • Prevádzka hlavnej kancelárie je obmedzená a pre verejnosť dočasne uzavretá. Všetky služby klientom sú však plne zaistené.
  • Komunikujeme s dodávateľmi / tretími stranami na dennej báze ohľadom aktuálneho vývoja medzi ich zamestnancami- Sledujeme všetky vládne obmedzenia a odporúčania, pružne reagujeme na realizované opatrenia a rešpektujeme výzvy Hygienickej stanice hlavného mesta Bratislavy aj Krajských hygienických staníc
  • Bezpečnostné opatrenia pri doručování zásielok našim klientom:

o   kuriéri aj kuriérne depá sú vybavené rúškami, ochrannými štítmi a dezinfekciou

o   do odvolania prebieha pravidelná denná kontrola zdravotného stavu kuriérov

o   kuriér je oprávnený si telefonicky overiť zdravotný stav príjemcu pred doručením zásielky

o   do odvolania sa príjemca zásielky nepodpisuje do čítacieho zariadenia

Veříme, že 4Life Direct aj v tejto neľahkej dobe ostáva naďalej spoľahlivým partnerom a naše poistné produkty vám prinášajú istotu finančnej rezervy.

Prajeme Vám aj Vašim najbližším pevné zdravie.

4Life Direct

Informujte sa o možnosti poistenia ešte dnes!

0800 601 450

Pokračovaním v prehliadaní našej stránky súhlasíte s využitím Cookies. Viac informácií nájdete na stránke Zásady používania súborov Cookie.PRIJAŤ